Як же часто в стратегіях виникає ситуація, коли хочеться взяти управління юнітом під безпосередній контроль і показати, як слід поводитися в ситуації, що склалася. Студія Digital Reality готова надати нам цю можливість: до виходу в світ готується Field Ops - гра, що поєднує в собі жанри FPS і RTS.
Подібна задумка вже давно використовується в проекті Savage , але Field Ops -версія змішування шутера і стратегії по деяким пунктам буде різко відрізнятися своєрідністю. Скажімо, в новій грі ми побачимо недалеке майбутнє, а не фентезі з ходячими тваринами і магією.
Техніка на землі і в повітрі.
Події Field Ops розтягнуться на 16 місій, протягом яких ми побуваємо на Кубі, Україна, в США і Афганістані. Сюжет розповість історію про боротьбу невеликого елітного підрозділу спецназу з тероризмом по всьому світу.
Загін під вашим управлінням виявиться дійсно невеликим, всього чотири людини. Гра в будь-який час дозволяє взяти на себе управління кожним з них, досить натискання однієї клавіші. Тоді камера плавно опуститься вниз і зафіксується всередині голови підлеглого.
Є кілька причин користуватися цим FPS-режимом. По-перше, в разі, якщо штучний інтелект несподівано не зможе знайти шлях або вибере самий невідповідний, то ви отримаєте шанс самостійно скорегувати його рух. По-друге, в режимі шутера точність бійця залежить тільки від ваших навичок, а не від прихованої ігрової механіки, яка випадково визначає ймовірність попадання. Найбільш очевидний приклад - використання снайпера для зачистки через вікна стоїть на шляху будівлі. В RTS-режимі схожа операція триватиме довше, та до того ж може призвести до відчутних втрат. По-третє, є можливість управляти всякого роду технікою. Дайте свою всі, хто стоїть навколо автомобілі, створюючи з них заслін на дорозі, а вже в стратегічному ракурсі розставляємо бійців за укриття.
Терористи - що близнюки.
Розробники нахвалюють свій фізичний движок - кажуть, їм окремо займається ціла команда, тому всякі фокуси з вибухами і руйнуваннями не викличуть у нього проблем. Скажімо ті ж автомобілі можна підірвати так, щоб вибухова хвиля викинула їх на відкриту місцевість. Таке зміцнення стане набагато безпечніше, так як в разі чого вже не вибухне. При ще більш оптимістичному розкладі ми отримаємо можливість обрушувати стіни і стелі будинків на засіли в них ворогів.
RTS-режим не повинен відійти на задній план. У ньому набагато зручніше відстежувати переміщення ворога, плюс відразу видно, звідки ведеться вогонь. Також загін дозволяється ділити на групи "Альфа" і "Браво" по двоє або зовсім на чотири незалежних бойові одиниці. Таким чином, і цьому сприяє архітектура рівнів, з'явиться можливість заходити у фланги і оточувати противника. Гра не щадить гравця і кожен напад загрожує забрати життя одного з ваших підопічних, а загинувши одного разу, вони вже більше не з'являться на екрані в подальшому.
Знищення на далеких підходах.
Удвічі прикро такі втрати через RPG-елементів. Отримуючи досвід за вдале виконання завдань і знищення противника, бійці будуть підвищувати рівень, а з ним точність і убивчість стрільби, і інші параметри. Згодом під вашим керівництвом виростуть досвідчені ветерани, що не йдуть ні в яке порівняння з тими хлюпик, якими вони були на початку. Але потрапляння в голову все-таки залишиться для них смертельним.
Підвищеної іграбельності буде володіти мультиплеер, в якому зможуть зійтися до 8 гравців або до 32 юнітів. Крім класичних режимів, а-ля "Все проти всіх" і "Команда на команду", з'являться і унікальні. Наприклад, в одному з них повинні брати участь мінімум 4 гравці, по два в команді. Один з "одноклубників" буде постійно перебувати в RTS-режимі, а другий - в FPS. Перший отримає можливість вказувати свого напарника мети або безпечні укриття і шляхи просування. Подібна система успішно зарекомендувала себе в уже згадуваній Savage . Що ж до гри в цілому, то ті, хто помацав демо-версію (не доступні для широкого загалу), говорять, що синглового складова сильно поступається мультиплееру.
Хлопці позують на тлі пальм.
***
Історії відомі кілька виключно онлайнових ігор, які завоювали шалену популярність. Хто знає, можливо, що Field Ops стане однією з них. По крайней мере, потенціал для цього у неї є.
|